من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

نمی دونم .

نمی دونم دیشب حرکت دستهامو تو موهات حس می کردی یا نه ؟ نمی دونم دیشب تو هم حال منو داشتی یا نه  ؟ نمی دونم که تو دستهامو دور کمرت حس می کردی یا نه ؟ ولی خوب می دونم که تو همیشه همه جا با منی . دیشب وقتی در اغوشت گرفتم از خدا خیلی خواهش کردم که تو حس کنی حرکت انگشتهامو دور صورت نازت . صورتی که همیشه برای من بهترین چهره دنیا رو به وجود اورده . زهرا دیشب صدام تو گلوم گیر کرده بود . می خواستم داد بزنم .

می دونم که بهت قول دادم که قرص هامو دیگه نخورم ولی دیشب مجبور شدم . چون حالم خوب نبود . ببخش منو .

اگه حرکت دستهامو حس کردی ، اگه در اغوش گرفتن منو حس کردی ، اگه نوازش های دستهای سرد منو حس کردی ، بهم بگو دوست دارم بدونم .

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا 1388/05/10 ساعت 17:03

سلام مجید
آره دیشب حست کردم. باز هم کنارم بودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد